فروش اقساطی وانت پیکاپ بنزینی اتوماتیک یورو 6

سایر شرایط و توضیحات:

  1.  قیمت : قیمت خودرو به صورت قطعی می باشد.
  2. سود انصراف : در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت )مشروط بر گذشت یکماه از ثبت نام( تا تاریخ انصراف تعلق می گیرد.
  3. نحوه ثبت نام : ثبت نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده است. همچنین ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد واریز گردد و چک های مدت دار تکمیل مالی نیز متعلق به مالک قرارداد یا بستگان درجه یک ایشان باشد.
  4. محدودیت ها : جهت هر نوع خودرو، هر شخص )با کد ملی مشخص و شرایط سنی باالی 18 سال( صرفاًمی تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید.
  5. در صورت ثبت نام و عدم احراز شرایط فوق ضمن منفسخ شدن قرارداد،متقاضی در سال 1402 امکان ثبت نام در هیچ یک از طرح های فروش شرکت را نخواهد داشت و مطابق ضوابط شرکت وجه پیش پرداخت ظرف مدت بیست روز به حساب وی عودت داده می شود.
  6. تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد.
  7. به محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید.
  8. هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی الحساب 7/040/571 ریال می باشد که در قیمت فوق لحاظ و به مبلغ پیش پرداخت اول نقدی اضافه شده است.چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعالم مراجع قانونی ذیربط تغییر یابد،ما به التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.
  9. هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری می باشد که علی الحساب هزینه بیمه شخص ثالث یکساله به مبلغ 708ر598ر48ریال در قیمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه گر و اعالم قیمت نهایی،محاسبه و دریافت خواهد شد. الزم به ذکر است خریدار می بایستی تا زمان تحویل نسبت به تعیین شرکت بیمه گر اقدام نماید و در صورت عدم اعالم خریدار، شرکت نسبت به اخذ بیمه شخص ثالث از یکی از شرکت های بیمه گر اقدام خواهد نمود.
  10. امکان تحویل خودرو در محل نمایندگی به صورت رایگان وجود خواهد داشت.
  11. در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو ) قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره ( که ناشی از الزامات اجباری شرکت میباشد خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعالم شده می باشد.
  12. در صورت اعمال هر گونه تغییر و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعالم شده می باشد.
  13. برای واریز مراحل ودایع و چک های تسهیالت هر کدام یک فقره چک صیاد بنفش)به سررسید تعیین شده( در زمان ثبت نام دریافت می گردد که باید در سامانه “صیاد” و مشخصات متقاضی در سامانه “ثنا” ثبت شده باشد.
  14. در فروش اینترنتی،متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تکمیل پرونده و ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام نماید.
  15. تحویل خودرو منوط بر تکمیل بهای خودرو می باشد.(در روش فروش های اقساطی نیز می بایست چکهای اقساط تحویل شده باشد)
  16. %1 مالیات نقل و انتقال در قیمت لحاظ نشده است و در صورت الزام قانونی مبنی بر پرداخت از سوی خریدار، وجه آن قبل از تحویل خودرو دریافت خواهد شد.
  17. تغییر در قیمت ناشی از تغییر در قوانین استاندارد، شماره گذاری و:… چنانچه بر اساس قوانین و مقررات ابالغی دولتی تا قبل از تحویل نهایی خودرو، شرکت ملزم به تغییرات فنی در خودرو شود یا در طول فرآیند قانونی برای آماده سازی و تحویل خودرو (اخذ پالک، اسقاط و …) ملزم به پرداخت هزینه هایی شود که در قیمت تمام شده خودرو تاثیر داشته باشد، این هزینه ها طبق قوانین صادره به قیمت نهایی اضافه و خریدار موظف است قبل از تحویل، آن را پرداخت نماید.
  18. تسهیالت فروش اقساطی با آخرین شرایط و ضوابط جاری شرکت ایران خودرو دیزل بوده و تضمین اقساط به انتخاب متقاضی صرفا برای یک دستگاه به یکی از دو روش خواهد بود 1:( ضمانتنامه بانکی 2( ارائه چک ضمانت به میزان %120 اقساط و ترهین خودرو با هزینه خریدار و بیمه بدنه خودرو برای مدت اقساط به ذینفعی شرکت ایران خودرو دیزل

ثبت نام صرفا از طریق سایت ایران خودرو دیزل به آدرس https://esale.ikd.ir امکانپذیر می باشد.

  • دسته‌ها
  • نظرات شما

    نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود