خدمات امداد خودرو ستاره پارسیان جهان در نوروز 1403

تجربه خراب شدن خودرو در مسیر آن هم زمانی که در حال سفر کردن هستید بسیار تجربه تلخی است. ولی نگران نباشید زیرا خدمات امداد خودرو در نوروز 1403 شامل تمامی هموطنان عزیز می شود تا دیگر کسی در راه نماند و دچار آسیب و تصادفات جاده ای نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره توجه شما را به مطالعه ادامه مقاله جلب می نماییم.

امداد خودرو جاده ای به چه معناست؟

 

به مجموعه ای از خودروها که تحت نظارت پلیس راهوار فعالیت می کنند تا در صورت بروز مشکلات خودرویی در جاده ها به رفع آن ها بپردازند، امداد خودرو جاده ای می گویند. خودروهایی که امدادرسانی می کنند دارای تجهیزات کاملی هستند و از تخصص لازم برای رفع مشکلات خودرو برخوردار هستند. طبیعی است با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی بسیاری از افراد دوست دارند با ماشین شخصی شان به سفر بروند و از تعطیلات لذت ببرند. به همین خاطر باید تمهیدات لازم برای سفر بدون دغدغه تمامی مسافران فراهم شود. تمامی این خدمات توسط امداد خودرو به افراد ارائه می شود.

گسترش خدمات امداد خودرو در تعطیلات نوروزی امسال

از آن جایی که جمعیت بسیار زیادی از هموطنان ما در تعطیلات نوروزی تصمیم به مسافرت می گیرند، باید شرایط امنی را در جاده ها فراهم کرد تا تمامی مسافران بدون دغدغه خراب شدن ماشین و در راه ماندن، بتوانند به مسیر خود ادامه دهند. بر همین اساس امداد خودرو تمامی تلاش خود را می کند تا این بار هم در نوروز 1403 بتواند خدمات ارزنده ای را به هم میهنان عزیز ارائه دهد.

امداد خودرو با ارائه خدمات عمومی به کسانی که در جاده ها گرفتار شده اند به آن ها کمک می کند تا در صورت لزوم تعمیرات ضروری و راه اندازی در محل انجام شده و یا آن که خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل شود. توجه به رضایتمندی و جلب اعتماد مشتریان و حفظ سلامتی آنان از اصول اولیه امداد خودرو می باشد. به همین دلیل اگر شما نیز در راه دچار خرابی خودرو شدید فقط کافی است با امداد خودرو تماس بگیرید.

برطرف کردن مشکلات افراد در کمترین زمان ممکن

در بعضی از مشکلات مانند خرابی خودرو زمان خیلی مهم است به همین دلیل باید خیلی سریع، رسیدگی های لازم انجام شود. یکی از ویژگی های مهمی که تمامی خدمات امداد خودرو را در بر می گیرد، برطرف کردن مشکلات افراد در راه مانده در کمترین زمان ممکن است. زمانی که شما در جاده دچار مشکلی در ماشین خود شده اید فقط کافی است با امداد خودرو تماس بگیرید. کارکنان این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند در اسرع وقت در محلی که قرار دارید حاضر شده و به رفع مشکل شما بپردازند و در صورت نیاز خودروی شما را به نزدیکترین تعمیرگاه منتقل نمایند.

امداد خودرو چه خدماتی را در نوروز 1403 به مردم ارائه می دهد؟

در همایش ایمنی پلیس با امدادگران شرکت امداد خودرو که به تازگی برگزار شد نکات خوبی درباره آمادگی این ناوگان برای حضور در طرح خدمات و امداد نوروزی 1403 و همراهی با سایر ناوگان امداد رسانی ارائه شد. در این همایش به نحوه استقرار امدادگران در جایگاه های مناسب در سراسر کشور در معابر بزرگراه ها و اقدامات به هنگام در زمان تصادفات یا تعمیرات خودرویی مشتریان و … پرداخته شد.

همانطور که می دانید امداد خودرو در این شرایط خاص یعنی تعطیلات نوروزی تمام سعی خود را می کند تا جلوی بروز حوادث جاده ای را بگیرد، به نیاز هموطنان رسیدگی نماید و با انجام این اقدامات مهم، عبور و مرور را تسهیل نماید.

 

طبق بررسی هایی که انجام شده است آمار تصادفات در روزهای پایانی سال گذشته افزایش یافته است به همین دلیل اهمیت کار امداد گران خودرو و سایر امدادگران در این زمان ها بیشتر مشخص می شود. امدادگرانی که در امداد خودرو فعالیت دارند همواره آمادگی بالای خود را حفظ می کنند تا در صورت بروز حوادث و با تماس مشتریان عزیز، در محل حضور پیدا کنند. سپس با انجام بررسی های لازم تعمیرات ضروری را انجام دهند و یا آن که خودرو را به نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو منتقل نمایند. در این صورت مشکل هموطن عزیز در سریع ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

برخی از مهم ترین خدمات امداد خودرو کدام است؟

امداد خودرو ها مطابق با نوع مدیریت شان، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهند. به عنوان مثال گاهی اوقات به سوخت رسانی به خودرو های در راه مانده می پردازند. در صورت تمام شدن باتری خودرو، خدمات باتری به باتری را انجام خواهند داد. گاهی اوقات در محلی که خودرو متوقف شده است حاضر می شوند و تعمیرات لازم را انجام می دهند. در صورتی که به خدمات تخصصی تر نیاز باشد خودرو را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می نمایند. در ادامه برخی از مهم ترین خدماتی که امداد خودرو به مشتریان ارائه می دهد را نام می بریم.

 

  • سوخت رسانی گاز یا بنزین
  • باتری به باتری یا ارائه باتری اصل مطابق با نوع خودرو
  • حمل خودرو و انتقال آن به یک تعمیرگاه مجاز مرکزی درون شهری
  • حمل و انتقال خودرو به تعمیرگاه تخصصی در نزدیک ترین شهر
  • پنچرگیری و آپارتی سیار
  • تعمیر خودرو در محل و در صورت نیاز تعویض قطعات اصل
  • تست فیوز
  • تعویض روغن
  • خدمات برق خودرو
  • تعویض لنت و دیسک و صفحه
  • ….

 

با توجه به این توضیحات دیگر هیچ مسافری نگران در راه ماندن و سایر مشکلات نخواهد بود. البته هر خودرویی که قرار است وارد جاده شود باید معاینات لازم را از قبل گذرانده باشد تا اطمینان کامل از هر جهت برای راننده و سرنشینان فراهم شود.

در این مقاله درباره خدمات امداد خودرو جاده ای و نوع خدماتی که در نوروز 1403 ارائه می دهند صحبت کردیم. امیدواریم با رعایت نکات لازم در این زمینه هیچ مسافری به خاطر نبود امکانات و تجهیزات امدادی در راه نماند. البته توصیه می کنیم قبل از مسافرت خودروی خود را به یک تعمیرگاه تخصصی برده و از هر نظر بررسی نمایید تا اگر مشکلی دارد، خیلی زود نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید تا در زمان سفر و در جاده شما را گرفتار نکند و خاطره خوشی را از تعطیلات نوروزی امسال در ذهن شما به یادگار بگذارد.

 

  • دسته‌ها
  • نظرات شما

    نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود